Een terugblik op OroVibe 2022

Op 6 oktober vond in Parijs OroVibe plaats. OroVibe is hét jaarlijkse evenement voor iedereen die zich bezig houdt met B2B e-commerce. Als gold partner van OroCommerce waren wij er natuurlijk bij.

Wat is OroVibe?

OroVibe is een evenement dat jaarlijks wordt georganiseerd door onze partner Oro Inc. Vele Europese B2B e-commerce experts komen hier samen om inspiratie op te doen, van elkaar te leren en om elkaar beter te leren kennen. Er worden verschillende sessies gehouden waarin B2B e-commerce cases en de laatste trends worden besproken.

Ook dit jaar waren er veel interessante sessies waarin de laatste ins-en-outs van B2B e-commerce werden bespoken. Ook gaf Falco van der Maden, onze founder, een sessies over het belang van goede digital operations.

Presentatie Marello Falco op OroVibe 2022Falco van der Maden presenteert het digital operations platform en Unified Commerce tijdens een druk bezochte breakout sessie.

Een feestelijk jaar

Dit jaar vierde Oro haar 10e verjaardag en dat werd natuurlijk gevierd! Naast een terugblik op de afgelopen jaren werden de toekomstplannen gedeeld. Als kers op de taart mocht Oro bekend maken dat ze door Gartner zijn aangewezen tot ‘Visionary’  in het jaarlijkse Magic Quadrant rapport. In de sectie B2B e-commerce kwamen ze zelfs als beste platform uit de bus.

Ook 10 jaar Madia en Oro

Natuurlijk werd deze jubileum editie van OroVibe gevierd met taart en champagne. Ook was er een persoonlijke aandacht voor de partners. Madia is al sinds het begin partner van OroCommerce. Oro publiceerde daarom een prachtige blog over ons partnership en wij maakte een video die tijdens het evenement getoond werd.


Wij zien ernaar uit om ook de komende jaren met OroCommerce te blijven werken en meer bedrijven te helpen met hun B2B e-commerce. 

Meer weten over OroCommerce?

Wel helpen je om met een OroCommerce webshop verwachtingen van klanten te overtreffen. Een B2B webshop laten maken of de huidige omgeving verbeteren? Neem contact met ons op voor meer informatie.